Rabu, 20 Mac 2013

KETUA PALING BANGANG DALAM SEJARAH KETUA

jam 14.40 tadi aku dengar si gila meroyan. konon dia dapat assignment lambat, jam 9.45 malam tadi dapat emel pemberitahuan...

Komen aku;
memangla dia GILA meraban. Jam 9.45 malam tu masih boleh consider awalla bahlol. Takkan nak bagi ko asgment seawal tahun masihi?


teringat kisah beberapa bulan dulu, sewaktu si gila ni masih jadi ketua desk aku...

Jam 7 pagi, anta mesej suruh aku cover case Dato Seri Anwar Ibrahim  di Mahkamah Jalan Duta KL, yang bicaranya dijadual bermula jam 8.30 pagi. Gila BANGANG kan??? aku ni duk sh alam. ko bagitahu jam 7 then ko expect aku ada kat sana jam 830? memang bangangla kot. orang yang tak keja bicara court pun bertolak lepas subuh.

aku kul 7 tu tengah aerobik lagi kat rumah. mandi pun belum. hahahhaha... ni antara kebodohan si gila tu la. lain2 bodoh banyak lagi tapi penat nak cerita.

seminggu sebelum dia suh aku gi cover case DSAI tu, dia maklumkan pada aku pada tarikh kejadian aku kena gi kursus. sebab tu la aku melenggang mak limah je walaupun bangun sebelum subuh...

nah macma tula baru ko boleh kata hanta asgment last minit kayu!

Tiada ulasan: