Khamis, 31 Januari 2013

KARNIVAL KARANGKRAF 1 - 3 FEB 2013

Moh ramai2 ke Karnival Karangkraf ke 5 pada 1 Feb hingga 3 Feb 2013 di Kompleks Kumpulan Media Karangkraf, Lot 2, Jln Sepana 15/3 off Persiaran Selangor, Seksyen 15 Shah Alam.. Pelbagai tawaran menarik kami sajikan kepada pembaca untuk semua peringkat umur. Ada juga semakan daftar pemilih SPR, pameran muzium pdrm, K9, kenderaan terkini pdrm,  turut disertai pameran ATM yang akan membawakan hospital medan perang.


walau pun rasa nak marah sebab parking penuh tapi kehangatan dan kemeriahan karnival masih terasa.. ala adatlah kan kalau ada event event besa cam gini kita sesak... kalau tak sesak tak karnival namanya...

apa yg nak share ngan korang adalah pasal booth-booth kat karnival ni... awal tengahari tadi aku dah tour satu alam dah ngan kengkawan2. maklumlah hari ni jumaat, rehat panjang. siap bawak beg untuk pungut segala bagai pamplet n flyers yg dihulurkan.

satu prinsip aku kalau org hulur fryers kene ambik. kene support dan senangkan hati dia. walau pun aku tak bli at least aku rasa aku dapat sejukkan dan seronokkan dia seab dah mudahkan kerja.

aku pon penah duk keje edar flyers kat org. mencabar tau keje ni, kengkadang leh patah hati. hahahah... ok stop pasal flyers.

disamping gerai2 produk karangkraf - yang ada ribu ribu novel hangat Alaf21, Buku Prima, Karya Bestari, Oasis.... dan 30 majalah hebat n popular seperti remaja, maskulin, pancing, wanita, pengantin, Dll.. berikut adalah gerai yg aku suka:-

1st - Gerai paling comelll.... PENGANTIN... aku bagi 5 bintang... sebab gerai ni pink2 pudar... sayangnyer sebab terlalu ghairah berjalan n colect pamplet aku tak snap pix. takpe esok aku plan nak tour lagi n bergambar sakan... sebab esok dah tau mana nak tuju n tak terikat ngan time keje

2nd - Gerai Shurah... of course... sebab aku suka product2 shurah ni. dah la wangi murah lak tu.. yg bestnyer... beli satu percuma satu... beli rm10 pun dapat 2 bijik barang! (cth syampoo, mandian bayi, n mandian kita lah org pompuan...)

3rd - Gerai Kelab Ramli Awang Mursyid... ni gerai penulis kesayangan ramai! mari mari mari! ada fizah (pengerusinya yang comel), ada El yang ramah... dan ada mr atokz yg ehemmm...ensem...

4th - Gerai penternakan Arowana... gerai ni best sebab dia unik. ala-ala pelaburan jangka masa panjang la... tp aku tak melabur. hahaha....ni kalau org yg suka niaga memang patut berkunjung ke gerai ni.

5th - Gerai jabatan awam - PDRM, SPR, TUDM, NAVY, Tentera Darat, - kat sini banyak info berguna kita dapat. di samping, aku saja nak tau pangkat2 mereka dalam jabatan mereka ni. selama ni aku ingatkan sama.. macam mejar, mejar jeneral, kapten... so bila datang booth mereka ni kita tau la susunan pangkat mereka... (saja nak siasat. heheheh)

paling best sempat gak aku angkat semua senapang senapang n pistol yang depa display tu... wah berangan la jadi james bond kejap...


then... tu lah antara booth yg best... banyak lagi yg lain. kalau nak cerita memang tak abih.. especially booth yg jual murah. habih gak la duit kenaikan gaji hahahha

ok korang... adiosss.

Tiada ulasan: