Daily Calendar

Sabtu, 9 Julai 2011

9 Julai 2011

tengah aku baru nak blaja blaja buat blog... aisyah (9 bulan ) terjaga dari tido... dah aku terkalut2 nak layan budak kecik ni... memula elok je dia main kat lantai sambil aku proses blog kat meja... pastu si kecik ni bergayut pulak kat kaki aku... dia tak nangis tapi merungut.. hai budak, kecik2 da pandai merungut.. besa karang kuatbebel...

tak pasal2 aku mengalah n turunkan lap top ke bawah.... dah bila turun ke bawah panjang pulak tangan minah kecik ni.... adoyai... terkepak2 lap top aku... budak ni aku tumbuk karang diam... hehe bukan tumbuk marah tumbuk sayang campur geram...


sapa tak geram tenguk anak comei... hihi.. korang nak tenguk? jap ye... ni? hahaha no bohong je.. ni masa dia dalam pantang.... jap ye aku upload yg sekarang...

mulut dia tengah cakap mama n papa je...


yang sebelah kanan tu lah aisyah sekarang... hihihi... yang kiri tu abang dia.. danish nur iman. yang ni mulut tengah rancak bercerita pasal kisah kisah kat sekolah dia. Pada 8 ogos ni cukuplah umur danish nur iman 5 tahun....

aisyah sofea pulak, nak masuk 3 tahun pada 13 september ni....

comel kan? hahaaa... korang tak puji aku puji la sendiri....





Tiada ulasan: